گل گیس، بهترین آموزشگاه میکاپ عروس در تهران

آموزشگاه آرايشگري زنانه گل گيس در تهران با سابقه بالاي يك دهه، با ارائه مدرك تكي و كامل براي رشته هاي آرايشگري، انواع آموزش آرايشگري با لاين هاي مختلف را با جديدترين تجهيزات آرايشگري(در بيشتر دوره ها رايگان) با بهترين مربي هاي فوق حرفه اي و بين المللي براي مبتدي تا حرفه اي ها در شهر تهران برگزار مي نمايد.

گل گیس، بهترین آموزشگاه میکاپ عروس در تهران

به نقل از مثلث آنلاین، شب عروسی یکی از مهم ترین و خاطره انگیزترین  شب‌ها برای هر دختری است. همه عروس‌ها دوست دارند در این شب، زیباترین و بهترین آرایش را داشته باشند و بین همه بدرخشند.

 

میکاپ عروس نوعی از آرایش است که برای عروس خانم‌ها انجام می‌شود. لاین آرایشگری میکاپ عروس بسیار حساس و مهم است؛ ولی اگر یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای عروس باشید، به راحتی می‌توانید درآمدهای عالی کسب کنید.

برای حرفه‌ای شدن در این کار، باید آموزش درست و اصولی ببینید. به همین خاطر شرکت در یک دوره آموزش میکاپ عروس خوب بهترین راه است. دوره‌ای که پس از آن مدرک معتبری گرفته و وارد بازارکار شوید. در ادامه در این خصوص بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

   

دوره آموزش میکاپ عروس

برای این که آرایش عروس را به صورت تخصصی یاد بگیرید؛ باید در دوره آموزش میکاپ عروس شرکت کنید. در این دوره تخصصی، نحوه آرایش هر یک از بخش‌های صورت عروس را به صورت تئوری و عملی زیر نظر اساتید با تجربه خواهید آموخت و چگونگی انجام یک گریم حرفه‌ای عروس را یاد می‌گیرید.

در این دوره انواع میکاپ عروس از جمله میکاپ لایت عروس یا میکاپ اروپایی، میکاپ کلاسیک عروس، میکاپ شرقی عروس، میکاپ مصری عروس، میکاپ عربی عروس و... به علاوه نحوه استفاده از وسایل میکاپ عروس به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

 

چطور در لاین آرایش عروس موفق شوم؟

برای موفق شدن در این راه گذراندن مراحل زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید به مشتری و درآمد زیادی برسید:

بررسی و انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر

گذراندن یک آموزش خوب و اصولی اولین و مهم ترین قدم است. برای این کار باید یک مرکز معتبر برای آموزش میکاپ عروس حرفه‌ای پیدا کنید. به همین دلیل، به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری زنانه خوب بروید. آموزشگاهی که علاوه بر داشتن مربیان مجرب، به جدیدترین تجهیزات و امکانات مجهز بوده و به روزترین متدها و تکنیک‌ها را به هنرجویان آموزش دهد.

شرکت در دوره آموزش آرایش عروس

برای تبدیل شدن به یک میکاپ کار عروس، شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی الزامی است. در این دوره‌ها، با بهترین و جدیدترین تکنیک‌ها و سبک‌های آرایش عروس و نحوه کاربرد وسایل و مواد برای انجام میکاپ عروس به طور کامل آشنا می‌شوید.

 

دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر

شما پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مرتبط، مدرک معتبری می‌توانید دریافت کنید. با دریافت مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای، می‌توانید به سرعت در بازار کار وارد شده و در صورت نیاز به مهاجرت، از این مدرک در سراسر دنیا استفاده کنید.

داشتن یک مدرک معتبر فنی حرفه‌ای، می‌تواند بر اعتبار و قابلیت اطمینان کاری شما بیفزاید و این باعث می‌شود که افراد و کسب‌وکارهای مختلف به راحتی به شما اعتماد کنند.

 

گذراندن دوره کارآموزی

برای افزایش توانایی و مهارت در کار آرایشگری، تجربه کسب کردن از اهمیت بسیاری برخوردار است. دوره کارآموزی فرصت این تجربه را در اختیار شما می‌گذارد. گذراندن دوره کارآموزی، به شما کمک می‌کند تا با تمرین و اجرای عملی، تجربه و مهارت لازم را به دست آورید.

داشتن خلاقیت و به روز بودن

میکاپ عروس با خلاقیت و داشتن ایده‌های نو رابطه تنگاتنگی دارد. شما باید بتوانید بهترین سبک را برای هر عروسی انتخاب کرده و به بهترین شکل پیاده کنید. هر جا لازم بود باید بتوانید تغییراتی داده و حتی روش‌های نو بسازید.

همین طور باید سبک‌ها و مدل‌های زیادی که مرتب به دنیای مد حوزه میکاپ عروس وارد می‌شود، را شناخته و بهترین روش پیاده سازی آنها را یاد بگیرید.

 

 

گل گیس، بهترین آموزشگاه میکاپ عروس در تهران

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین دوره‌ آموزش میکاپ عروس را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

خانم لیلا خانی، مدیر آموزشگاه آرایشگری گل گیس، از سال 1393 کار خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و با مدیریتی موفق و درخشان، یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه تهران را ساخته‌اند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آموزش آرایش عروس، به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

 

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.